Thursday, May 7, 2009

1st Step

Thursday, May 7, 2009

My Step to know the borderless world!!

3:30 pagi, 7 mei 09

Assalammualaikum.....

Eeeuurrppp….Alhamdulillah (p/s: br lepas mkn megi), xbuleh tidur sbb igt td nk keluar g minum2 sambil tgk bola (barca vs celsi)..Tapi harapan xmenjadi, terpakse la duduk atas kerusi sambil goyang kaki.. Surf punya surf, terbukak pulak pintu hati aku untuk buat blog peribadi.. hehehe :-) Pening mmg pening.. Apa agaknya yang ingin aku coretkan dalam blog aku ini? Dari segi konsep, aku belum tentukan lagi. Insyaallah, suatu masa nanti akan aku jadikan blog ni sebagai tempat untuk membina hubungan manusia dan jugak sebagai pemberi informasi untuk semua..Pening jgk nk buat blog ni.. Nk edit2, nk post2, mcm2 lagi la.. tp xper aku first time user, biase la.. Hmm, memandangkan ini post pertama aku, tak banyak yang ingin ku coretkan. Insyaallah, sedikit masa lagi aku akan isikan blog ini dengan artikel atau bahan-bahan yang bermanafaat untuk semua.. Akhir kata sebelum aku pegi solat subuh pastu tidur, terimalah serangkap pantun untuk pengunjung2 blog ini:

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan

Dan terima kasih aku ucapkan sbb kunjungi blog ni, dan kalau boleh kiranya tunjuk ajarlah aku yang baru berjinak-jinak dalam dunia blog ini.

No response to “1st Step”

 
© 2009 Cherita Berita Gembira. All Rights Reserved | Powered by Blogger
Design by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz